Borani (ne)zadovoljni potrošači
BOR – U skladu sa obavezama Srbije u procesu evrointegracija, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija je izradilo predloge novog zakona i strategije o zaštiti prava potrošača. Nacionalni registar za prigovore i novi propisi trebalo bi značajno da doprinesu podizanju svesti potrošača o njihovim pravima i razumevanja trgovaca o benefitima koje postižu poštovanjem potrošačkih prava.
Cilj je osnaživanje udruženja potrošača, skraćenje postupka ostvarivanja prava i unapređenje mehanizama zaštite i medijacije u slučaju spornih situacija kod potrošačkih prigovora, koji se najviše odnose na robu: obuću, odeću i tehniku.
Kako su u anketi TV Bor istakli potrošači iz Bora većina je zadovoljna kvalitetom robe, ali ne i uslugom, niti mogućnošću da ostvari reklamaciju, posebno kada je reč o tehnici.
Važan segment promocije potrošačkih prava je oblast elektronske trgovine, za koju će biti sprovedena i posebna kampanja sa ciljem jačanja poverenja građana u ovaj vid trgovine.