Građani, uglavnom, zadovoljni uslugama komunalaca

BOR-Građani u tri gradske i dve seoske mesne zajednice na području Bora, uglavnom, su zadovoljni kvalitetom i obimom usluga Javno komunalnog preduzeća „3.oktobar“. Samo njih oko pet odsto imalo je neku primedbu na njihov rad, rezultati su nedavno sprovedene ankete čiji je cilj poboljšanje kvaliteta usluga ovog preduzeća.

„Zadovoljni smo rezultatima ankete. Građani prepoznaju i vide naše aktivnosti na terenu i većina je zadovoljna kvalitetom naših usluga“, kaže Dalibor Orsovanović, direktor JKP „3.oktobar“ u Boru.

Meštani Krivelja zahtevali su češće odvoženje smeća, i to je generalno primedba žitelja većine seoskih mesnih zajednica. Bilo je kritika i u samom Boru.

„U gradu meštani traže da se i periferni delovi čiste i održavaju kao i sam centar Bora“, naglasio je Orsovanović.

Anketirani korisnici usluga posebno su zadovoljni održavanjem higijene, zelenih površina i uslugama na groblju. Manji broj je imao primedbe, ali i sugestije.

Ovo je odličan pokazatelj da moramo nastaviti  saradnju sa predstavnicima Saveta mesnih zajednica i žiteljima. Oni nam daju sugestije šta treba ispraviti i kako poboljšati naše usluge“, dodao je Orsovanović.

Ankete su sprovedene u naseljima „Novi gradski  centar“, „Sever“ i „Metalurg“ u Boru i u selima Zlot i Krivelj. Ukupno je anketirano 100 žitelja ovih mesnih zajednica.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *