Istočna Srbija privukla turiste na 37. Međunarodnom Sajmu turizma

BEOGRAD – Međunarodni Sajam turizma u Beogradu ove godine okupio je oko 1100 izlagača iz 50 zemalja. Pod sloganom „Iskoristi trenutak“ u šest izložbenih hala Beogradskog sajma turističke organizacije, agencije, turoperatori i predstavnici turističkih objekata iz zemalja širom sveta, posetiocima su predstavili mogućnosti i turističke potencijale svojih krajeva, a ponudili su i aranžmane za predstojeću turističku sezonu. Osim komercijalnog značaja, prodaje turističkih aranžmana i promocije poslovnog imidža izlagača, Sajam je prilika i za unapređenje poslovanja u ovoj oblasti, kao i za jačanje poslovnih saradnji. I ove godine, na 37. Sajmu turizma učestvovala je i Turistička organizacija opštine Bor. Turistički subjekti iz privatnog i javnog sektora ove godine nastupili su jedinstveno i posetiocima predstavili ovaj kraj i bogatu turističku i ugostiteljsku ponudu, uz mnogo sadržaja za odmor, rekreaciju i zabavu.
U hali 4 Beogradskog sajma, turističku ponudu posetocima su predstavile sve turističke organizacije opština sa područja Timočke Krajine. Atraktivni štandovi privukli su turiste, a više nego bogata ponuda mnoge je inspirisala da već sada isplaniraju odmor na istoku Srbije.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma, bili su Ujedinjeni Arapski Emirati, koji su predstavili kulturne znamenitosti i atrakrivnu turističku ponudu. Poslednji dan Sajma zamišljen je kao sveobuhvatna prezentacija Srbije kroz gastro ponudu pod sloganom „Taste Serbia“. Uz Sajam turizma organizovani su i Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, Sajam vina i Sajam suvenira.
[iframe frameborder=“0″ width=“560″ height=“315″ src=“//www.dailymotion.com/embed/video/x2hu7wy“ allowfullscreen ]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *