Na sajmu turizma u Beogradu i ponuda grada Bora

SRBIJA, BOR – Najveći turistički događaj u Srbiji i regionu jugoistočne Evrope – 42. Međunarodni beogradski sajam turizma i ove godine okupiće zavidan broj učesnika i izlagača. Po ekskluzivnim sajamskim cenama, premijerno će biti predstavljena “first minute” ponuda i paketi sa mnoštvom pogodnosti. Sajam će predstaviti primamljive mogućnosti za odmor u letnjoj sezoni, ali i zimski odmor i relaksaciju u planinskim ski centrima, banjama i uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, omladinski turizam, city break ponudu i odlazak na kongresna dešavanja. Među više od hiljadu izlagača iz zemlje i inostranstva svoju ponudu, već tradicionalno predstaviće i Turistička organizacija u Boru.

 „Na svom štandu omogućićemo poslovnim prijateljima, partnerima i turističko-ugostiteljskim subjektima sa područja grada Bora da i oni posebno organizuju svoje nastupe i prezentacije. Dakle i ove godine će biti jedna sveobuhvatna prezentacija naše turističke ponude. Najviše će biti štampanog materijala iz koga se može videti kojim sve prirodnim, kulturnim i ljudskom lukom stvorenim potencijalima i proizvodima raspolaže područje grada Bora. Biće emitovani i promotivni filmovi o ovom području za posetioce štanda i za medije. U poslednjih nekoliko godina, mi u turističkoj organizaciji ulažemo značajne napore da se napravi kvalitetan vizuelni indentitet borske turističke ponude“, istakao je Bora Stanković iz Turističke organizacije u Boru.

U borskoj Turističkoj organizaciji naglašavaju da imaju kupce za sve turističke proizvode u ponudi.

Moramo da istaknemo da je najpoznatije i najposećenije mesto u gradu svakako Borsko jezero, potom Lazareva pećina, naravno Brestovačka banja za koju se mnogi interesuju, ali, nažalost ona još uvek ne može da zadovolji standarde tržišta i novih trendova koji se zahtevaju od takvih banjsko-lečilišnih mesta. I ono što je zanimljivije sve većem broju turista i predstavlja turizam posebnih interesa su planinarenje, obilaženje kanjona, fotografisanje itd ...“, naglasio je Bora Stanković iz Turističke organizacije u Boru.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat koji prepoznatljivom ponudom privlači posetioce iz celog sveta. Prateće manifestacije su: 11. Međunarodni sajam vina “BeoWine”, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme “HORECA-OPREMA” i 16. Sajam suvenira „Vidi Srbiju“.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *