Obaveza banaka: od ponedeljka prigovori i preko sajta

Sve banke u Srbiji moraće do ponedeljka na svojim internet prezentacijama da omoguće klijentima da podnose prigovore, kao i da jasno postave obaveštenje sa informacijama o postupku zaštite prava korisnika. To je u skladu sa Odlukom o postupku po prigovoru i pritužbi korisnika finansijskih usluga i Odlukom o postupku po prigovoru i pritužbi pravnog lica koje je Narodna banka Srbije usvojila početkom godine.

Takođe, ako je ugovor zaključen „na daljinu“, na primer, korišćenjem mobilnog bankarstva, preko mobilnog telefona, banke i druge finansijske institucije, imaju obavezu da omoguće podnošenje prigovora na isti način, preko mobilne aplikacije.

Time se, kažu, klijentima olakšava eventualno dokazivanje ako žele da nastave postupak podnošenjem pritužbe Narodnoj banci Srbije ili pred sudom.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *