Pet godina rada Savetnika za prava pacijenata u Boru
BOR – Najčešći prigovori pacijenata koji su se obratili Savetniku za prava pacijenata u Boru odnosili su se na nedovoljan broj zdravstvenih radnika, lekara i medicinskog osoblja, posebno u situacijama kada se na zakazani pregled čeka duže od 30 dana.
U početku je bilo prigovora koji su se odnosili na postupke zdravstvenih radnika i neljubazno ponašanje, jer su građani smatrali da je savetnik neka vrsta disciplinske komisije, ali su kasnije pacijenti shvatili da to nije uloga savetnika, već je prvenstveno tu da im da informaciju, pomogne i uputi ukoliko su njihova prava narušena, kaže Slobodan Jovanović, savetnik za prava pacijenata u Boru.
Prema odredbama Zakona o pravima pacijenata u Gradskoj upravi u Boru savetnik radi od 2014. godine, a u ovom periodu za ostvarivanje prava obratilo se više od dve stotine pacijenata.