Priznanje za PR tim kompanije Srbija Ziđin Koper i Goricu Tončev Vasilić
KINA, SJAMEN – Direktno iz kineskog Sjamena, gde je u toku seminar o brend komunikaciji i kriznom menadžmentu za zaposlene u podružnicama Ziđina u svih 16 zemalja, stižu lepe vesti u Srbiju. Srbija Ziđin Koper jedna je od četiri prekomorske operacije Ziđin Majning Grupe koje su proglašene izvanrednim u oblasti brendinga i PR-a.
Pored Srbija Ziđin Koper ovo prestižno priznanje ponele su još samo Ziđinove podružnice u Kini, Kolumbiji i Tibetu, odnosno Continental Gold Limited Sucursal Colombia, Zijinshan Gold & Copper Mine i Tibet Julong Copper Co., Ltd.
PR timu Srbija Ziđin Koper koji čine samo četiri zaposlena, priznate su velike zasluge za organizaciju različitih medijskih događaja i saradnju sa lokalanim i nacionalnim medijima u Srbiji.
„Služba za odnose sa javnošću Srbija Ziđin Koper je odigrala ključnu ulogu u uspešnom organizovanju događaja kao što su „Open media day“ i „Poseta srpskih nacionalnih medija Kini“ u aprilu ove godine. Njihova predanost i strateški pristup bili su od suštinskog značaja za ostvarivanje efikasne saradnje sa pisanim i elektronskim medijima. Zahvaljujući njihovoj profesionalnosti i pažljivom planiranju medijskih događaja, obezbeđena je značajna medijska pokrivenost i pozitivan publicitet za grupu“, piše u obrazloženju nagrade.
Dodaje se da je PR tim Srbija Ziđin Koper doprineo i jačanju korporativnog imidža i omogućio da se pozitivne vesti o ulaganju Ziđina u Boru i Majdanpeku čuju na globalnoj medijskoj sceni.
Zbog svega toga se i među 16 istaknutih pojedinaca koji su doprineli izgradnji korporativnog imidža Ziđina našla i rukovodilac PR službe u Srbija Ziđin Koper Gorica Tončev Vasilić.
Matična korporacija u Kini dodelila joj je nagradu „izvanredna u građenju brenda“ zbog toga što je, kako je navedeno, inicirala otvaranje društvenih mreža Serbia Zijin Copper, koje su za manje od dve godine postale primer uspešnog upravljanja društvenim mrežama svih prekookeanskih operacija Ziđina, sa najvećim brojem pratilaca (srazmerno veličini države u kojoj Zijin posluje). Njeni novinarski tekstovi o zaštiti životne sredine izazvali su veliko interesovanje javnosti, čime je doprinela jačanju ugleda kompanije i povećala svest javnosti o njenom odgovornom poslovanju.