Televizija Bor podržala kampanju „Moja Srbija“

BOR – Karavan „Moja Srbija“ koji promoviše turističke potencijale i prirodne lepote, ovih dana završava put kroz Srbiju. Ideju Vlade i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, da se promocijom potencijala i mogućnosti privuku domaći i strani turisti, podržala je i Regionalna televizija Bor, emitovanjem autorskih emisija o turističkim potencijalima zemlje. U okviru letnje programske šeme, u planu je emitovanje turističkih serijala „Vikend na istoku“ i „Nepoznatom u pohode“ i kratkih reportaža o potencijalima borske opštine.

„Promotivni Karavan „Moja Srbija“ neće proći kroz Bor da predstavi turističke potencijale naše zemlje ali turističke potencijale istočne Srbije, Borskog, Zaječarskog i Braničevskog okruga građani Srbije moći će bolje da upoznaju kroz emisije iz produkcije televizije Bor koje godinama promovišu lepote ovog kraja. Mi smo odlučili da se pridružimo i podržimo kampanju koji realizuje Ministarstvo turizma i telekomunikacija i da ukžemo i podsetimo na turističku ponudu opština u Istočnoj Srbiji koje imaju šta da ponude, od banjskog turizma, lečilišta, ovaj deo Srbije ima mogućnosti i za aktivan planinski odmor, da uživa u rekama i jezerima, dobroj hrani, vinu, manifestacijama koje se organizuju tokom cele godine, ne samo u letnjim mesecima. Zahvaljujući digitalnom emitovanju signala Regionalna Televizija Bor se sada vidi u većem delu Srbije a putem kablovskih distributera gledamo se i šire u Evropi i Sjedinjenim američkim državama pa su naše emisije dobra prilika da i naše državljane koji žive i rade u inostranstvi podsetimo na prirodne lepote ovog dela Srbije i na taj način ih pozovemo da odmor provedu u Srbiji. I ova akcija ŠRIF-a pokazuje da nastavljamo da se ponašamo kao društveno odgovorno preduzeće, da radimo u interesu građana i šire društvene zajednice i da je Nacionalna nagrada za društveno odgovorno poslovanje koju nam je dodelila Privredna komora Srbije još jedan motiv da nastavimo tim putem i podržimo projekte koji su za dobrobit šire društvene zajednice“ – istakla je Danijela Novović, glavni i odgovorni urednik RTV Bor.

Emisija „Vikend na istoku“ predstavlja turističke potencijale Istočne Srbije, dok su u emisiji „Nepoznatom u pohode“ predstavljene planine i planinski venci iz ugla ljubitelja alpinizma i prirodnih lepota. Cilj kampanje Vlade i Ministarstva koja obuhvata promociju svih delova Srbije, kao i podelu vaučera za subvencionisano korišćenje smeštaja u turističkim objektima u zemlji, i jeste razvoj domaćeg turizma, kao i smanjenje odliva novca ka inostranstvu.

[iframe frameborder=“0″ width=“600″ height=“338″ src=“//www.dailymotion.com/embed/video/x2xrd1w“ allowfullscreen ]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *