Ulaganja u rekonstrukciju puteva i mostova

BOR – Osim u redovno održavanje puteva, značajna sredstva ove godine biće uložena i u rekonstrukciju putne infrastrukture, kojom je obuhvaćeno i nekoliko značajnih saobraćajnica u istočnoj Srbiji. Jedan od njih je i putni pravac Bor – Selište čija rekonstrukcija će biti nastavljena u aprilu ove godine.

Deonica Bor –Selište duga je 18 kilometara. Prošle, pretprošle godine urađeno je osam kilometara, ostalo je još 10. Ove godine radimo pet, a gledaćemo ako budemo imali finansijskih sredstava da uradimo svih 10 kilometara puta. Kao i deonicu Majdanpek – Kučevo, gde je ostalo još 21 kilometar da se uradi. Ove godine uradićemo sigurno deset kilometara, a gledaćemo da se uradi preostali 21 kilometar puta“, kaže direktor Javnog preduzeća „Putevi Srbije“ Zoran Drobnjak

Ove godine planirana je i rehabilitacija deonice Kladovo-Brza Palanka, dužine 23,2 kilometra u koju će biti uloženo 1,76 milijardi dinara, kao i izgradnja novog mosta u Milutinovcu, na mestu mosta urušenog u poplavama 2014. godine.

Most u Milatinovcu završićemo do jula meseca tj. avgusta. Problem je bio zato što su greda i ploča mosta, koji su srušile bujice, upale u mulj u dubini od 7-8 metara, koje nikako nismo mogli da izvadimo. Zato smo morali da uradimo novi projekat kako bismo pomerili lokaciju tog mosta. Takođe, radi se rehabilitacija puta od Brze Palanke do Kladova, u dužini 23,2 kilometra i radovi kreću do 15. aprila“ dodaje Zoran Drobnjak

Prema rečima direktora javnog preduzeća Putevi Srbije Zorana Drobnjaka, pri kraju je i izrada projekta za rekonstrukciju magistralnog puta Zaječar – Negotin, na kom je najugroženija deonica kod Karbulova.

Projekat je skoro završen. Biramo izvođača na tenderu i očekujemo početak radova u avgustu ili septembru. Dužina deonice je 12,3 kilometra, a vrednost radova je 520 miliona dinara“, ističe direktor Javnog preduzeća „Putevi Srbije“ Zoran Drobnjak.

Kako je istaknuto ove godine država će osim četiri milijarde dinara u putnu infrastrukturu Borskog okruga uložiti i pet milijardi dinara u železnicu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *