Uskoro tenderi za prodaju medija,ali je slaba zainteresovanost za privatizaciju.
Rok za privatizaciju medija u Srbiji ističe za pet meseci,a u Agenciji za privatizaciju kažu da u narednih mesec dana očekuju i početak aukcije za medije. Zainteresovanost za privatizaciju medija za sada je slaba.
SRBIJA – Na javni poziv za prikupljanje pisama o zainteresovanosti za 76 subjekata koji obavljaju medijsku delatnost, U Agenciji za privatizaciju ukupno je do sada dostavljeno 128 pisama zainteresovanih. Od 76 subjekata koji obavljaju medijsku delatnost je 56 preduzeća u većinskom vlasništvu lokalne samouprave.
Tender za prodaju medija Agencija za privatizaciju objaviće kada dobije privatizacionu dokumentaciju od subjekata privatizacije. U Ministarstvu privrede ističu da objava tendera u najvećoj meri zavisi od samog subjekta privatizacije kao i lokalne samouprave koja donosi Odluku o modelu privatizacije, s obzirom na to da je većini medija u portfoliju Agencije za privatizaciju osnivač ili većinski vlasnik lokalna samouprava. Ističe se takođe da su nadležne lokalne samouprave do sada dostavile odluke o modelu za 18 medija i da dinamika dostavljanja modela zavisi od samih lokalnih samouprava. Inače, u toku provera dokumentacije za četiri državna medija,za koja se uskoro može očekivati objavljivanje tendera za prodaju, odnosno početak aukcije za medije trebalo bi očekivati narednog meseca, ali zainteresovanost za privatizaciju medija za sad je veoma slaba.Za svakoga ko kupi određeni medij, prema zakonu postoji obaveza da osnovnu delatnost zadrži pet godina, bez obzira po kojem je modelu privatizovan. Predviđeno je da se država povuče iz 79 medija do 30.juna.
[iframe frameborder=“0″ width=“480″ height=“270″ src=“//www.dailymotion.com/embed/video/x2fu6qh“ allowfullscreen ]