18. Mar 2019. Poslednja promena 3:55 PM, Mar 18, 2019

Borani (ne)zadovoljni potrošači

Objavljeno u Društvo
Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

BOR - U skladu sa obavezama Srbije u procesu evrointegracija, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija je izradilo predloge novog zakona i strategije o zaštiti prava potrošača. Nacionalni registar za prigovore i novi propisi trebalo bi značajno da doprinesu podizanju svesti potrošača o njihovim pravima i razumevanja trgovaca o benefitima koje postižu poštovanjem potrošačkih prava.

Cilj je osnaživanje udruženja potrošača, skraćenje postupka ostvarivanja prava i unapređenje mehanizama zaštite i medijacije u slučaju spornih situacija kod potrošačkih prigovora, koji se najviše odnose na robu: obuću, odeću i tehniku.

Kako su u anketi TV Bor istakli potrošači iz Bora većina je zadovoljna kvalitetom robe, ali ne i uslugom, niti mogućnošću da ostvari reklamaciju, posebno kada je reč o tehnici.

Važan segment promocije potrošačkih prava je oblast elektronske trgovine, za koju će biti sprovedena i posebna kampanja sa ciljem jačanja poverenja građana u ovaj vid trgovine.

Pogledajte

Centralna informativna emisija. Dnevnik je na programu svakog dana u 16 i 19 časova.Produkcija: Radio televizija Bor (...

Kategorija: Dnevnik

Centralna informativna emisija. Dnevnik je na programu svakog dana u 16 i 19 časova.Produkcija: Radio televizija Bor (...

Kategorija: Dnevnik

Centralna informativna emisija. Dnevnik je na programu svakog dana u 16 i 19 časova.Produkcija: Radio televizija Bor (...

Kategorija: Dnevnik