Anketiranje korisnika daljinskog grejanja u Majdanpeku

MAJDANPEK – Od sto anketiranih korisnika daljinskog grejanja u Majdanpeku, njih 82 odsto je zadovoljno kvalitetom usluga Javnog komunalnog preduzeća za proizvodnju i isporuku toplotne energije „Majdanpek“. Ovo su pokazali rezultati anonimnog anketiranja, koje je pred početak grejne sezone, sprovela majdanpečka toplana, što je, inače, jedna od obaveza javnih komunalnih preduzeća koje predviđa Zakon o komunalnim delatnostima.

Osim o kvalitetu grejanja anketirani korisnici odgovarali su anonimno i na pitanja koja se tiču cene usluga daljinskog grejanja, odnosa zaposlenih prema potrošačima i brzine rešavanja reklamacija. Što se cene tiče 68 odsto se izjasnilo kao veoma zadovoljno, odnosom radnika je veoma zadovoljno 90, a brzinom rešavanja reklamacija 94 odsto anketiranih. Pored ponuđenih pitanja, anketirani korisnici su mogli da ostave i neku napomenu, primedbu i tome slično. Najviše primedbi, takođe, ticalo se kvaliteta grejanja, ali naši korisnici moraju da znaju da taj kvalitet ne zavisi samo od toplane, već i od stanja grejnih tela unutar stanova, što nije u našoj nadležnosti, već korisnika daljinskog grejanja“, napominje Ljiljana Stanković, rukovodilac tehničke službe JKP „Majdanpek“.

U Majdanpeku je, inače, na daljinski sistem grejanja priključeno 2400 korisnika i trenutni stepen naplate usluga iznosi 86 odsto.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *