Inkluzija od teorije do prakse

BOR – U Osnovnoj školi „3.oktobar“ u Boru održan je dvodnevni seminar „Inkluzija od teorije do prakse“. Seminar obuhvata osam tema, odnosno oblasti koje su prioritetne za unapređenje kompetencija nastavnika u oblasti metodike rada sa decom kojoj je potrebna podrška u radu.

Inkluzivno obrazovanje je veoma aktuelna tema u školama u Srbiji, pa su danas i naši nastavnici imali mogućnost da prate seminar o inkluziji od teorije do prakse koji će im omogućiti usavršavanje u radu sa decom kojoj je potrebna dodatna podrška u radu. To su deca iz osetljivih kategorija, ona koja imaju smetnje u intelektualnom funkcionisanju, smetnje u oblasti komunikacije, deca sa autizmom, ili deca sa sindromom ADHD, deca sa invaliditetima ili iz socijalno nestimulativnih sredina„, kaže Snežana Savićević direktor Osnovne škole „3.oktobar“ u Boru.

U oktobru prošle godine došlo je do promene pravilnika, uvedeni su novi obrasci, Uprava škole je uputila poziv Školi kreativnih veština i meni kao autoru ovog seminara da održimo radionice i predavanja ovde o tome kako bi trebalo da se radi sada individualizacija, vidimo sa kakvim se specifičnim problemima škola susreće i da kroz ovaj seminar odgovorimo potrebama nastavne prakse. Ovakav seminar je već realizovan u Osnovnoj školi Dušan Radović a u martu će biti i u školi u Zlotu„, kaže Bojan Grujić autor seminara.

Po realizaciji seminara koji je akteditovan za tekuću školsku godinu, svaki učesnik dobija Uverenje o savladanom programu stručnog usavršavanja.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *