Nekada je obavezna stavka na spisku nedeljne kupovine bio bar jedan specijalizovani časopis. Žene su preferirale modne ili časopise čiji je sadržaj posvećen lepoti i nezi kože, a muškarcima su sportski listovi bili omiljeni štampani medij. A kako danas stoje stvari? Da li se u časovima dokolice prelistavaju novine ili je internet promenio i ovu naviku?

BOR – Jedna od omiljenih letnjih aktivnosti je svakako leškarenje u hladovini i prelistavanje časopisa. U trenucima dokolice, kada čekate u redu kod frizera, kozmetičara u banci ili kod lekara, časopis je pravi spas, da vreme brže prođe, ali i da se sazna nešto novo, aktuelno, popularno. Šarene stranice specijalizovane za razne sfere interesovanja čitalaca, privlače pažnju samom ilustracijom naslovnica i na samim kioscima, a sadržaj je tokom leta i zanimljiv i koristan: letnje teme kao što su modni saveti za autfit na plaži, preporuka preparata za zaštitu kože od štetnosti sunčevih zraka, recepti za pripremu hladnih poslastica i napitaka, brze dijete, pa sve do pomoći u odabiru destinacije za letovanje. Nekada im je bilo nemoguće odoleti, pa je svako sebi morao da priušti makar jedan specijalizovani časopis mesečno, ako ne i nedeljno, a da li je i danas tako? U anketi RTV Bor, Borani su gotovo jednoglasno naveli internet kao sredstvo informisanja o svim temama. Dnevna štampa se i dalje kupuje, po navici ili kao dnevni ritual da se uz prvu jutarnju kafu na pauzi na poslu ili u bašti kafića prelitaju novine i saznaju novine, ali je broj ljudi koji kupuje specijalizovane časopise evidentno manji, što, osim anketiranih Borana, potvrđuju i prodavci na kioscima.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *