Konkurs za regionalni brend istočne Srbije

Na konkurs Regionalne agencije za razvoj istočne Srbije za izbor naziva regionalnog brenda istočne Srbije, do sada je pristiglo oko 200 predloga, a konkurs je otvoren do 12. februara. Nagradni konkurs namenjen je svim punoletnim građanima Srbije, a cilj jeste da se potrošačima i turistima ukaže na činjenicu da kupovinom lokalnih proizvoda i korišćenjem lokalnih usluga doprinose razvoju privrede i turizma istočne Srbije. Naziv regionalnog brenda treba da ukazuje da proizvod ili usluga, potiču iz regiona istočne Srbije, kao i da zadovoljavaju određeni kriterijum kvaliteta. Planirano je da se u ovoj fazi brendiraju usluge pružanja smeštaja u turizmu, pripreme i služenja hrane i pića, proizvodnja hrane i pića, kao i proizvodnja ostalih proizvoda koji imaju regionalni karakter. Najmaštovitiji predlog osvojiće 100 litara vina iz Džervina.

Regionalni brend, u vizuelnom smislu, predstavlja žig, odnosno oznaku, koja se sastoji od naziva i grafičkog rešenja, pa po završetku ovog, RARIS planira i konkurs za grafičko rešenje.

Konkurs za regionalni brend istočne Srbije, 7. februar 2017. (RTV Bor)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *