Skupština opštine Bor sutra o gašenju dva javna preduzeća i budžetu
BOR – Na dnevnom redu sutrašnje sednice Skupšine opštine Bor je 37 predloga odluka i rešenja. Među najznačajnijim je predlog izveštaja o realizaciji budžeta za devet meseci ove godine. U ovom periodu budžet je ostvaren sa 57 odsto, odnosno ukupan prihod je milijardu i 39 miliona dinara, a rashodi su realizovani sa 53 procenta. Suficit u budžetu iznosi pet i po miliona dinara i manji je nego u prvih šest meseci. Na dnevnom redu je predlog odluke o drugom rebalansu budžeta za ovu godinu, a razlog je likvidacija javnih preduzeća Direkcije za izgradnju Bora i Borskog turističkog centra.
Odbornici će, takođe, razmatrati i set predloga odluka o reorganizaciji i transformaciji javnih preduzeća Direkcije za izgradnju i Borskog turističkog centra koje su neophodne da bi ova javna preduzeća bila ugašena. Tako će se pred odbornicima naći predlozi izmena i dopuna odluka o organizaciji Opštinske uprave i o maksimalnom broju zaposlenih na neodređeno vreme u javnom sektoru. Predloženim izmenama radnici dva javna preduzeća biće, putem internog konkursa, raspoređeni u Opštinsku upravu, Ustanovu Sportski centar i Turističku organizaciju Bor. Poslove Direkcije trebalo bi da preuzme novoformirano Odeljenje za poslove planiranja i razvoja pri Opštinskoj upravi, a Turističkog centra Opštinska turistička organizacija.
Na dnevnom redu sednice Skupštine opštine Bor je i predlog odluke o kreditnom zaduženju Javnog preduzeća za stambene usluge za potrebe Toplane radi plaćanja energenata za prošlu i ovu grejnu sezonu. Visina kredita je 200 miliona dinara, a rok vraćanja je dve godine, uz grejs period od tri meseca.
Odbornici Skupštine opštine Bor razmatraće i predlog o razrešenju direktora Doma zdravlja Zlate Marković, koju bi, na osnovu novog predloga o imenovanju, trebalo da zameni dr Vesna Radosavljević. Biće imenovani i direktori Centra za kulturu i Biznis inkubator cetra. Veliki broj predloga na sutrašnjoj sednici odnosi se i na razrešenje i imenovanje novih članova školskih i upravnih odbora.