Šta nam je prilikom kupovine važno -cena, kvalitet ili…?
SRBIJA – Bezbrojne reklame i natpisi sa primamljivim popustima obaveštavaju potrošače šta to i gde trenutno mogu da kupe po eksta povoljnim uslovima. Psihološka formula za potsticanje potrpšačke groznice odavno deluje, pa svaka roba nađe svoga kupca, bez obzira na krizu. Tako se kupuje i ono što nije neophodno, ali se ,kako naš narod kaže, uzme za džaba nek se nađe. Deklaracije na robi , koje jesu ispisane veoma sitnim slovima zbog niske cene postaju nevažne. I takvim slučajevima svako bi trebao da bude svestan ličnog rizika, pogotovo ako su u pitanju prehrambeni proizvodi koji se prodaju , na ulici ili nekim drugim neadekvatnim mestima.
Mnogi Borani kažu da je prilikom kupovine životnih namirnica najbitnije poverenje u prodavca. Preporuka, bolja i od najniže cene jeste dobro višegodišnje iskustvo
Pojedinačnih primera da se neispravan proizvod radije baci nego vrati trgovcu ima mnogo, što opet stvara rizik da će tu bačenu namirnicu i iz kontejnera neko konzumirati. Dešavalo se da se tone neispravnih čokolada, torta i slatkiša našlo u ilegalnoj uličnoj prodaji, što je moglo prouzrokovati nesagledive posledice po zdravlje ljudi. Na sreću nije ,ali- da li treba da se desi pa da se kupci zapitaju zašto je nešto tako jeftino?
[iframe frameborder=“0″ width=“480″ height=“270″ src=“//www.dailymotion.com/embed/video/x2e57z2″ allowfullscreen ]