U Republčkom Fondu za zdravstveno osiguranje otvoren je nacionalni kontakt centar.  Posredstvom  telefona građani mogu  da dobiju, u veoma kratkom roku, informacije iz svih oblasti osiguranja.

 BOR – Republički fond za zdravstveno osiguranje u novembru je otvorio Nacionalni kontakt centar, gde će osiguranici telefonskim pozivom moći da dobiju sve neophodne informacije o svojim pravima iz zdravstvenog osiguranja. Svrha je  da se na brz, efikasan i jednostavan način građanima, osiguranicima, obezbedi ostvarivanje zdravstvene zaštite u svim segmentima .

„To znači od upućivanja na lečenje u inostranstvo i van matične filijale, do ostvarivanja  prava na lek, pomagalo, bolovanje, specijalizovanu rehabilitaciju.  Brzu i efikasnu informaciju građani mogu dobiti od kontakt centra“, rekla je Vera Jovanović, direktor Filijale za borski okrug RFZO.

Brojevi kontakt centra objavljeni su na sajtu Republičkog Fonda za zdravstveno osiguranje dok su svi dosadašnji telefoni u filijalama povučeni sa sajta.

Brojevi kontakt centra su 0700 333 443 , 011 735 0 900 i 011 2053 683“, dodala je Vera Jovanović.

Svi novi telefonski brojevi istakunti su i na vidnim mestima u filijali i ispostavama na području borskog okruga. Radno vreme kontakt centra je od 7,30 do 15,30. Ukoliko u Kol centru ne znaju odgovore na postavljena pitanja, procedura je da se obrate filijalama  koje su u obavezi da u roku od 15 minuta obrade informacije i dostave kol centru.

U RFZO otvoren kontakt centar, 18.januar 2019. (RTV Bor)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *