Bogata turistička ponuda opština na istoku Srbije

Turističke organizacije borskog, zaječarskog i braničevskog okruga i ovogodišnji Sajam turizma u Beogradu iskoristile su da turistima predstave najbolje iz istočne Srbije. Ovaj kraj prema podacima privlači sve više turista, prihodi od turizma rastu, pa je i ponuda sve bogatija. Upravo zbog toga, promocija potencijala i ponude veoma je značajna zarad novih uspeha i novih gostiju koji će tek odlučiti da odmor provedu na istoku Srbije.

 

BEOGRAD, MAJDANPEK, KNJAŽEVAC – Sajam turizma u Beogradu, koji je ove godine u halama Beogradskog sajma organizovan 39. put, prilika je da turističke organizacije, agencije, turoperateri, hoteli i privatna domaćinstva, potencijalnim turistima predstave atraktivne ponude. I ove godine, među 1100 izlagača iz zemlje i sveta, potencijale i ponudu turistima su predstavili i turistički poslenici iz borskog, zaječarskog i braničevskog okruga. Na štandovima su predstavljene prirodne lepote, kulturno-istorijske znamenitosti, smeštajni kapaciteti, ali i  različite manifestacije, gastronomija i drugi detalji koji u ovaj kraj privlače sve više turista. Opština Kladovo ovog puta nije imala štand, dok su se turističke organizacije Bora, Negotina i Majdanpeka sa saradnicima postarale da atraktivnim ponudama privuku nove goste. Na zanimljivom i turistima privlačnom štandu i ove godine predstavljeni su turistički potencijali opštine Majdanpek.

 

Prvenstveno to je Lepenski Vir – kolevka evropske civilizacije, zatim prelepi vidikovci i pešačke staze Nacionalnog parka Đerdap, najlepša pećina u Srbiji – Rajkova pećina. Važno je da turistima predstavimo i naše manifestacije, među kojima bih ovog puta istakao „Danube fun fest“ – festival zabave, edukacije i sporta. Sigurno da je poseta turističkih vrednosti opštine Majdanpek sve veća, međutim nismo zadovoljni i želimo više. Promociji posvećujemo posebnu pažnju, pa se i nadamo znatno većem broju turista na svim ovim lokalitetima“ – istakao je Petar Jovanović, direktor Turističke organizacije opštine Majdanpek.

 

Svoje štandove na ovogodišnjem Sajmu turizma nisu imali grad Zaječar i opština Boljevac, već su ponude ovih krajeva bile predstavljene samo na štandu Turističke organizacije Srbije. Knjaževac i Sokobanja i za ovaj Sajam izdvojili su najbolje iz svojih ponuda.

 

Mi svakako imamo naš brend i to je Stara planina, to nam jeste najznačajniji proizvod, ali ipak tu je i Knjaževac, kao jedan mali simpatičan gradić koji ima dosta toga da ponudi. Obzirom na to da je na Staroj planini zimska sezona u jeku ovde su nam gosti iz Javnog preduzeća „Stara planina“ koji promovišu svoj hotel. I mi smo pripremljeni došli na ovogodišnji Sajam. Pripremili smo novu brošuru „Smeštajni kapaciteti na Staroj planini“ gde smo zaista obuhvatili sve ono što je turistima na raspolaganju. Akcenat jeste na tome, ali mi ni ovog puta ne zaboravljamo manifestacioni turizam i tu smo da istaknemo da ove godine prvi put imamo predtakmičenje za Guču. Organizovaćemo manifestaciju „Zvuci trube sa Timoka“, sa koje će pobednik nastupiti na ovogodišnjem takmičenju u Guči“ – rekao je Boban Marković, direktor Turističke organizacije opštine Knjaževac.

 

Gotovo sve opštine braničevskog okruga posetiocima Sajma nudile su brošure, kataloge i materijale sa potencijalima zbog kojih vredi odmor provesti u ovom delu zemlje. Sve bogatija ponuda, razlog je što i domaći i inostrani gosti sve češće biraju baš istok Srbije želeći da odmor provedu što kvalitetnije. Upravo zbog toga, mnoge lokalne samouprave ovih opština sve više sredstava ulažu u razvoj turizma, a turistički poslenici trude se da ponudu obogate i upotpune, zbog čega i očekuju još uspešnije sezone.

 

Autor: Marija Ćosić

 

Bogata turistička ponuda opština na istoku Srbije, 26. februar 2017. (RTV Bor)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *