BOR – Bez obzira na napredak savremene medicine, koji je omogućilo produženje ljudskog života i lakše izlečenje, očekivanja pacijenata su često  nerealna i preterana, jer preduzeto lečenje ne znači u svakom slučaju i povoljan ishod po zdravlje. Ali   treba imati u vidu da  medicinsku pomoć po pravilu traže bolesni ljudi , koji u najmanju ruku očekuju da ih neko ljubazno  primi , sasluša ili uputi, a to ponekad izostaje .

„Lekari opšte medicine  imaju  u svojoj smeni  i više od  50 pacijenata. Teško je  u takvim uslovima  da za svakog pacijenta izdvojite dovoljno vremena, ali mi se trudimo  da i pored toga posvetimo dovoljno pažnje. Naši pacijenti su  uglavnom ljudi stariji od 65 godina  sa hroničnim oboljenjima, koji zahtevaju  stalno praćenje i zaslužuju i kvalitetno lečenje, ali i strpljenje , jer nismo uvek u prilici da im istog dana kada  su  došli na šalter omogućimo i pregled. Eto u tom delu su najčešće pritužbe naših  pacijenata“
– kaže dr Vesna Radosavljević, zam. direktora Doma zdravlja u Boru.
 
Lekarski poziv se ne može uporediti ni sa jednim drugim,  jer se bavi ljudskim zdravljem i ljudskim životom, a želja da se što bolje  pomogne bolesniku i čoveku u nevolji,  je  preduslov za dobrog i požrtvovanog lekara . A upravo taj odnos lekar – pacijent  je nešto što nam se najviše zamera prilikom rangiranja Srpskog  zdravstva, koje je pri samom dnu.
[iframe frameborder=“0″ width=“480″ height=“270″ src=“//www.dailymotion.com/embed/video/x2ghc2x“ allowfullscreen ]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *