Promocija na internetu se ne finansira iz budžeta

Prema podacima koje ima borska Turistička organizacija ove godine broj turista u Boru je veći u odnosu na prethodne godine, iako su sredstva utrošena za promociju relativno mala. Ona se troše za nastupe na sajmovima i izradu promotivnog materijala, ne i za popularisanje turističke ponude na internetu, kažu u turističkoj organizaciji Bor.

BOR – Opština Bor u razvoj turizma ulaže u granicama mogućnosti koje pruža Budžet. Za promociju turističke ponude u 2015. godini izdvojeno je oko 600 hiljada dinara, što podrazumeva nastupe i putovanja na sajmove turizma i štampanje propagandnog materijala. Plan je bio nešto veći, ali kako Opština Bor i Turistička organizacija nisu učestvovale u organizaciji Dana Brestovačke Banje, predviđena sredstva ostaju u budžetu.

„Naš zadatak je da promovišemo turističke potencijale na sajmovima, da predstavimo preko propagandnog materijala ono što Bor i okolina nudi, organizujemo manifestacije i medijske promocije. To naravno podrazumeva i nastup na internetu i društvenim mrežama koje su sve popularnije“, kaže Žaklina Tufonić, direktor Turističke organizacije Bor.

Na poslednjoj sednici Skupštine opštine Bor pojedini odbornici kritikovali su rebalans budžeta, jer su smatrali da su izdvojena posebna sredstva za nastup Turističke organizacije na društvenim mrežama.

„Pojedini odbornici su pogrešno protumačili ili nisu najbolje pročitali tabelarni prikaz aktivnosti Turističke organizacije. Jedino mesto gde se spominje fejsbuk i šerovanje informacija je deo gde se opisuju aktivnosti. Ali, niti smo tražili niti imamo odakle da dobijemo sredstva za tako nešto. To je deo koji u okviru svojih redovnih obaveza rade zaposleni, održavanje našeg sajta i deljenje informacija na društvenim mrežama. Za to nam nisu potrebna dodatna finansijska sredstva i toga nema u našem planu“, naglašava Žaklina Tufonić.

Inače, ukupna sredstva predviđena za Turističku organizaciju na početku godine bila su oko šest miliona dinara, što podrazumeva oko dva i po miliona dinara za plate radnika, isto toliko za tekuće održavanje, a ostatak je predviđen za promotivne aktivnosti. Uz to ukupan iznos je rebalansima budžeta dodatno umanjen, kažu u borskoj Turističkoj organizaciji.

[iframe frameborder=“0″ width=“480″ height=“270″ src=“//www.dailymotion.com/embed/video/x3guut6″ allowfullscreen ]
Promocija na internetu se ne finansira iz… by rtvbor

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *