Reforma inspekcija u Srbiji

BOR, SRBIJA – Krajem marta počeo je sa radom Kontakt centar republičkih inspekcija koji pokriva rad 44 inspekcije na republičkom nivou. Građani i privreda imali su priliku da preko sajta www.inspektor.gov.rs, kao i telefonom, prijave sve nepravilnosti koje su uočili tokom vanrednog stanja zbog pandemije KOVID -19  virusa i informišu se o svojim pravima i obavezama.

U periodu trajanja vanrednog stanja, primljeno je više od 3000 poziva. Građani su se u prvim danima žalili na neuobičajno velike cene životnih namirnica i medicinske opreme, naročito maski, dok se kasnije najveći broj pitanja odnosio na radno pravo, mogućnosti za neplaćeno odsustvo, zaštitnu opremu i prevoz do posla. Broj predstavki koje su kontak centru podneli građani u periodu od 25. marta do 14. maja za Borski okrug iznosio je 28, dok je za Zaječarski bilo 17 predstavki.

Ovaj servis nastavlja i dalje da radi, u okviru reforme inspekcijskih službi

koja je deo ukupne reforme javne uprave koju u našoj zemlji podržava Evropska unija.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *