BOR – „Zagovaračka inicijativa za sadržaje za mlade“ je proistekla iz potrebe da se mladi informišu i uključe u kreiranje sadržaja koji su njima namenjeni. Tim povod, ovih dana u Boru se organizuje anketa kojom su obuhvaćeni mladi, kao ciljna grupa. Nosilac projekta je Poslovno udruženje „Lokal pres“ u Kragujevcu, a realizuje se uz pomoć Beogradske otvorene škole i programa USAID. Predstavnici ovog udruženja razgovarali su sa gradonačelnikom Bora i saradnicima o projektima za mlade u gradu sa akcentom na medijske sadržaje koji su njima posvećeni.

Na programu Radia i Tv Bor, poslednjih godina emitovani su edukativno zabavni sadržaji za decu i mlade.

Rad Kancelarije za mlade i realizacija Lokalnog akcionog plana za mlade moraju biti maksimalno implementirani u planiranju gradskog budžeta, a trebalo bi izdvojiti veća finansijska sredstva za podizanje kvaliteta sadržaja za mlade i za njihovu edukaciju, naglasio je gradonačelnik Bora Aleksandar Milikić na sastanku sa predstavnicima Poslovnog udruženja „Lokal pres“ .

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *