Poslovanje na internetu: Sajt ili društvene mreže?

BOR – Poslovanje i pravilno predstavljanje firme na internetu postalo je ne smo uobičajno, već i neophodno za sva preduzeća, bez obzira da li su mala, srednja ili velika.

„Sa jedne strane koriste se društvene mreže, gde su prezentacije firmi praktično besplatne, a omogućen je i direktan kontakt sa klijentima. Sa druge strane, svako ozbiljnije preduzeće moralo bi da ima i svoj sajt“ – kaže Jelena Ožegović iz fondacije Registar nacionalnog internet domena Srbije

Prema njenim rečima, to je jedini način da preduzetnik sam kontroliše informacije koje se objavljuju i čuvaju na internetu, kako se ne bi desilo da iz bilo kog razloga podaci koji se eventualno nalaze na nekom drugom domenu ili društvenoj mreži izgube.

[iframe width=“480″ height=“270″ src=“https://www.youtube.com/embed/Oa4t0x4mwFQ“ frameborder=“0″ allowfullscreen ]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *