RARIS o turizmu

BOR – Cilj projekta „Edukacijom do novih regionalnih turističkih proizvoda Srbije“ je da se objedini i turistička ponuda borskog okruga a i odabere zajednički proizvod kojim će se ovaj deo Istočne Srbije predstaviti tržištu, rečeno je na seminaru u Boru. Ovoj svojevrsnoj edukaciji prisustvovli i profesori beogradskog Ekomnomskog fakulteta koji su podsetili da je Istočna Srbija specifična po izuzetnom spoju kulturno istorijskog nasleđa i prirode sa druge strane.

„U Istočnoj Srbiji postoje tri turistička dragulja Dunav, Stara planina i banjski turizam. Ove tri destinacije funkcionišu, a mi želimo da vidimo šta osim toga može da se učini da korist bude šira“, rekao je prof. dr Bojan Zečević –Ekonomski fakultet u Beogradu.

Svaki turistički proizvod mora da sadrži tri elemeta, atraktivnost, pristupačnost i smeštajne kapacitete.

„Vi u Boru imate Banju i Jezero, dobre smeštajne kapacitet, zoološki vrt. Tu može da se upriliči turistički proizvod, koji mora agresivnije da se promoviše“, dodao je Zoran Milovanović iz RARIS-a.

Osim kulturnog, viskog, banjskog, planinskog i ruralni turizam je od izuzetnog značaja je za ovo područje. Što je najvažnije ceo borski okrug ima moćnosti i potencijala da razvija ovu vrstu turizma.

„Dogovorili smo se sa predstavnicima opština Majdanek, Kladovo i Negotin da na sajmu turizma zajednički nastupamo i imamo isti propagandni materijal sa temom destinacije i specifičan način ishrane“, rekao je Ljubodrag Milenkvoić iz klastera seoskog turizma „Čarolija istoka“.

Radionicu u Boru organizovali su RARIS i turističke organizacije grada domaćina, Negotina, Kladova i Majdanpeka.

[iframe frameborder=“0″ width=“480″ height=“270″ src=“//www.dailymotion.com/embed/video/x39r7bu“ allowfullscreen ]
RARIS o turizmu, 15. oktobar 2015. (RTV Bor) by rtvbor

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *