Tehnička škola u projektu „Regionalna podrška inkluzivnom obrazovanju“

BOR – Istraživanja u školama pokazala su da je vršnjačka podrška izuzetno važna za prihvatanje, uključenost i učenje svakog deteta, a posebnodece iz osetljivih grupa. Direktori škola i nastavnički kolektivi, posebnoodeljenjske starešine, imaju presudni uticaj na razvijanje školske klimekoja podržava inkluziju. Cilj projekta „Regionalna podrška inkluzivnom obrazovanju“, koji sprovode Evropska unija i Savet Evrope, jeste da se promoviše inkluzivno obrazovanje kao načelo koje poštuje različitosti među svim učenicima, posebno onim koji su izloženi većem riziku od marginalizacije i isključenosti. Projekat se u Srbiji realizuje u sedam škola, među kojima je i Tehnička škola u Boru gde je adaptiran kabnet za rad sa decom iz osetljivih grupa, a određeni profesori prošli su obuku u okviru projekta.
„Regionalna podrška inkluzivnom obrazovanju“ je regionalni projekat za Jugoistočnu Evropu čiji je cilj da poboljša socijalnu inkluziju i socijalnu koheziju u regionu kroz promovisanje inkluzivnog obrazovanja i obuke.
Sredstva za projekat obezbedili su Evropska Unija i Savet Evrope, a partneri su Ministarstva i lokalne vlasti, nastavnici, školsko stručno osoblje i roditelji, mediji, kao i Evropska fondacija za obuku. Vrednost projekta realizovanog u Tehničkoj školi u Boru je devet i po hiljada evra.
[iframe frameborder=“0″ width=“560″ height=“315″ src=“//www.dailymotion.com/embed/video/x2i30x3″ allowfullscreen ]